Happy happy!

Jag vet att det varit lite tyst i bloggen en period, då både jag och Anton roar oss med massa andra saker, men vi liksom tar dagen lite som den kommer, så ibland dyker det upp ett litet inlägg. Vi har smygstartat lite sommarlov kan man säga ;)
 
Men idag är jag - som under en väldigt fin period på sista tiden - jäkligt glad och lycklig! Jag känner mig väldigt energifylld och väldigt glad, och det liksom spritter av sommar i hela kroppen! Jag är väldigt laddad på sommaren och livet överlag och just nu går saker bara helt underbart bra. Jag känner att jag är inne i ett härligt flow, men är också medveten om att det kan vända när som. Därför är det viktigt att man är tacksam över den tid som faktiskt känns så härlig, och inte bara ta den för given. Därför njuter jag för fulla muggar och i min meditation känner jag tacksamhet och lycka för det fantastiska som försiggår just nu. 
 
 
Jag vill bara uppmuntra alla att göra mer saker som gör just DIG lycklig! Vare sig det handlar om att träna, virka, dansa eller läsa böcker, se till att du tankar din energi med dessa saker OFTA! 
 
 
Jag älskar musik, och speciellt house, så i helgen ska jag och mina fantastiska kompisar gå på Summerburst. Självklart ska vädret vara underbart och jag är så sjukt laddad och förväntansfull! 
 
Jag önskar och hoppas att ni alla också får en helt strålande helg!
 
Må gott!
 
// Hanna
0 kommentarer