Mycket på G..

Nytt år och nya möjligheter som man brukar säga, det här året har verkligen bjudit på en kanon start. :) 
 
Har mycket att göra både på Nordic och på Optimal Fysik, kunderna är peppade på att köra och jag trivs riktigt bra på båda ställena. Jag har också börjat kolla på egen lägenhet, efter att ha bott med min vapendragare Robin i nu lite över 5 år känner jag att det är dags att klippa navelsträngen och söka eget. :) Har inte lagt något konkret bud än men är på några visningar i veckan för att spana läget. 
 
Det enda som kanske inte riktigt har flytit på är väll träningen, den har gått ok. MEN där blir det en ändring denna vecka. Jag har tänkt att boka en tid med en personlig tränare för att få en annan syn på mig själv, vem vet jag inte än så det måste jag lista ut först. :) 

Hanna och jag har även planer på att skriva lite mer utbildningar och föreläsningar så de kommer vi börja jobba på inom kort... Det är mycket på gång nu helt enkelt! :D

Så dagens tips: stanna upp, sammanfatta vart du är och vart du vill sträva emot! Gör en plan och håll dig till den! Och glöm inte bort de här små/stora pusselbitarna som gör att allt blir kul också, som i mitt fall styra upp träningen lite bättre. :)
 
Må väl och ha en grym dag! 
/Anton 
0 kommentarer