God fortsättning.

Hoppas ni alla har haft det kanon under jul och nyår. Och att det nya året har börjat bra för er. 

Det är många som pratar om nyårslöften hit och dit, det glädjer mig att läsa om Hannas inlägg "100 dagars meditation". Där fokuset mer blir på det inre, vi glömmer ofta bort de i all träningshets.. 

För min del ser mina nyårsmål ut såhär: 
1. Bli bättre på att begränsa längden på mina arbetsdagar.
2. Ta mig mer tid att utveckla mitt eget företag. (Schemalägga de också!) 
3. Få igång min egen saltsyra-produktion. (Läs mer om Saltsyra HÄR)
4. Bli bättre på att höra av mig till mina nära och kära. 

Vilket år 2014 har varit egentligen, bloggen drog igång, Hanna och jag slutade på Sats och tog klivet ut i vida världen, jag starta igång som konsult på Optimal Fysik, jag känner även att jag utvecklats väldigt mycket i mig själv och lärt mig massor om hur jag fungerar och vill fungera. =)
Ser fram emot 2015 och känner på mig att det kommer bli ett spännande år. 
//Anton
 
 
 
0 kommentarer