Då kör vi!

Idag är det dags, och jag måste medge att jag är lite nervös. Både jag och Anton hoppar på vår allra första dag på Nordic Wellness, och det är både spännande och läskigt! 
I fredags jobbade jag sista dagen på Sats, och det känns lite tråkigt att förlora alla fina kollegor, och alla härliga medlemmar jag har träffat på Tule. Sats som företag, är jag dock väldigt besviken på efter deras beslut om att se Optimal Fysik som konkurrerande verksamhet, istället för att se det som en stor tillgång, och som något att lära ifrån. Så efter sju år på Sats, lämnar jag företaget med en mer negativ syn på dem, eftersom jag alltid varit dem väldigt lojala och trogna, men inte riktigt känner att jag fått uppskattning för det. Samtidigt är jag tacksam för allt jag har lärt mig där, alla jag har träffat och den roliga tiden jag haft där. Men tiden är nu inne, och det är dags att styra kosan mot nya, spännande utmaningar!
 
Nordic Wellness å andra sidan har bara positiv attityd till vårt arbete på Optimal Fysik, och ser det som något att lära av och är tacksam för våra kunskaper och det vi lärt oss. På så sätt känns det väldigt kul, och fantastiskt att de välkomnar oss på det sättet. Det ska bli kul att se hur ett annat företag inom samma bransch arbetar, och här finns ett perfekt tillfälle att skapa nya mål och drömmar att uppnå! 
Förändring är dock också väldigt jobbigt och nervöst, och samtidigt som jag byter jobb idag, flyttar vi samtidigt in i en ny lägenhet! Men det är bara njuta, åka med på turen och hålla fast hårt! Nu kör vi!
 
 
 
// Hanna
 
4 kommentarer
Anonym

Grattis till jobb å lägenhet 😊

Anonym

Grattis till jobb å lägenhet 😊

Svar: Tack Marie! Det känns toppen, och kul att du kikar in på vår blogg ibland :)
Hanna och Anton

Marie "grannen"

jag som skrev nyss!

Marie "grannen"

jag som skrev nyss!