Är det inte vår snart?

Satt här och gick igenom lite bilder från i somras, och fick sån otrolig längtar efter solen, värmen och våren. Speciellt en dag som denna, då snön bara pyr ner.
Idag har jag absout ingen träningslust, men istället för att som förr i tiden, ge mig själv dåligt samvete och ångest, så försöker jag tänka att då behöver jag vilan just idag. Vilket är helt ok. Man har sådana dagar. Imorgon blir det dock andra bullar.
 
Så nu drömmer jag mig in i framtiden och längtar efter solens strålar. I år ska jag sikta på mer utomhusträning, men även mer Work-In-träning utomhus. Mer om sådan träning kan du läsa HÄR.
 
Så länge bjussar jag på lite sommarkänslor och önskar dig en fantastisk vecka!
 
 Upphopp för träning av explosiviteten! 
 
Gotta lööv´em armhävningarna ;)
 
 
 Outdoor Performance hade utomhusträning i somras, där man får chansen att testa att skjuta prowler och lyfta däck! HUUHH!!
 
 
// Hanna
 
 
 
0 kommentarer