Komma i form holistisk-style

För att bygga vidare på Hannas senaste inlägg om "sommar-hetsen".... Läs här

Då är det snart dags igen, våren är här och det blir varmare och varmare vilket jag tycker är helt underbart. Allt blir så mycket roligare när solen är uppe och man kan vara ute utan att frysa ihjäl. Sommaren är också snart här vilket betyder att det kommer bli en hets på alla löpband och crosstrainers på gymmen.

Därför tänkte jag erbjuda tre personer möjligheten att prova på Antons holistiska sommar-formtoppning. Min tanke är att du som sitter där hemma och inte riktigt har kommit igång än ska tillsammans med mig sätta upp en individuell plan där vi kollar på de holistiska grundstenarna (andning, kost, vätska, sömn, tankar, träning). 

Vi tar lite för-bilder, du får fylla i ett hälso-formulär och baserat på de och dina egna mål lägger vi upp en plan för 8 veckor. Från 18:e april till 14:e juni. Efter detta tar vi lite efter-bilder du får skriva en liten utvärdering om vad du tyckte om dessa 8 veckor och vad du tar med dig till framtiden.

Känner du att detta är något för dig så tar du och skriver ner en liten presentation på bara några få rader om varför du vill det här. Om allt går som planerat kommer jag börja med att samla lite mer information om dig och ännu mer om vad du vill uppnå så att vi har vad vi behöver för att starta igång runt den 18:e april.

Kostnaden för detta lilla kalas kommer vara 1600 kr för 8 veckor, då får du individuellt upplägg (holistisk-style) och coaching ett tillfälle i veckan under hela perioden samt mail/sms kontakt vid behov.

Maila mig på [email protected]

//Anton

0 kommentarer