Sjungandes på sista versen...

Sista helveckan på Sats, har endast måndag och tisdag nästa vecka kvar sedan är det Nordic Wellness och Optimal Fysik för hela slanten. =) 
Veckan har varit grym, äntligen har allt släppt. Egentligen har hela hösten varit ett stort orosmoment med att jag inte vetat exakt vart jag ska ta vägen och vad som skulle hända med jobb. Känner nu att de har påverkat mig mer än vad jag tidigare har trott. Men som man säger, efter regn kommer solsken.. ;) 
Nu som sagt är allt klart, kommer blir riktigt kul att få en nystart 2015. 

Så eftersom jag varit lite dålig på att uppdatera bloggen så kommer en liten sammanfattning av den senaste tiden i bilder. :) 
Förra helgen blev de lite pepparkaks-bakning med några riktigt sköna lirare. ;) Vilket team vi va för att med så liten erfarenhet i denna bransch kunna leverera detta fantastiska konstverk. 

Beställde lite Gott från Gott by Malin för att säga hej då till alla kollegor på Sats där ja nu snart har varit i 3 år. 
Det fina med Gott by Malin är att hon endast använder rena produkter och håller sina bakverk fria från laktos, gluten och tillsatt socker. Nackdelen är att de mättar så otroligt mycket mer än andra bakverk så man kan inte äta lika mycket. ;) Hon fick bestämma vilka tårtor jag skulle få så det blev en med saffran och en chokladmouse-tårta. 

Så nu blickar jag fram mot nya utmaningar och är inte alls avis på att Hanna är i Kapstaden och larvar sig. ;) På söndag har jag hört att de vänder här i Sverige och blir ljusare och ljusare för varje dag. Den du Hanna! 
Ta hand om er nu och gör er själva en fantastisk helg! 
//Anton
0 kommentarer