Föreläsningar och grejjer.

Nu var det ganska länge sedan jag gjorde ett inlägg, tänkte därför dela med mig lite av vad som har hänt på senaste tiden. 
 
Igår var jag i Nyköping och höll en gästföreläsning för Svenska innebandyakademin. Totalt var det 700 ungdomar som kom och lyssnade på vad jag hade att säga om fysträning, det är ett projekt som heter selected player som det tagit fram för att utveckla talanger. 
Tänkte ja skulle bjuda på lite bilder därifrån:
Det var väldigt annorlunda att föreläsa för så många på samma gång, blev 2 grupper med 350 personer i varje. Kommer åka tillbaka till Nyköping igen nästa vecka och snacka lite mer om fysträning då fast för en ny grupp med spelare. 
 
Sen var ju Dean Griffiths (kika här) i Sverige förra veckan, och eftersom jag har hört mycket gott om Dean tänkte jag att det kunde vara trevligt med lite självutveckling så jag bokade in mig fort innan tiderna tog slut. Det är fascinerande det här med självutveckling, det finns liksom alltid något att jobba med och det är nog en stor del i varför jag själv jobbar mycket med det mentala med mina klienter/kunder. 
Allt sitter ju ändå i vår lilla degklump mellan öronen (hjärnan), kan vi påverka den kan vi åstadkomma så mycket mer än vi tror. 
 
Och så är det midsommar på fredag! Så ta hand om er nu och njut ordentligt av en eventuell långhelg.
/Anton
 
0 kommentarer