Förändringens tid är här

Det har varit lite tyst på bloggen i några dagar, och speciellt från min sida. Anledningen till det är att jag, precis som Anton tidigare, har fått ett tråkigt besked från min ena arbetsgivare. Detta har skapat lite oroligheter och en ökad stress hos mig. Självklart mitt i allt detta fick jag även min kära lingonvecka, och eftersom jag inte är i hormonell balans, så blir effekten att jag blir väldigt emotionell och känslosam. Som tidigare inlägg jag skrev om mensencykeln och dess olika perioder HÄR, så är det extra viktigt för mig att komma ner i varv, ta lite extra tid för mig själv och också ta hand om mig själv mer, precis innan jag ska ha min mens. Det återspeglar ju nämligen min höst och vinter. Mer om det kan du läsa i inlägget i länken ovan. 
 
Men även om det varit en tung vecka för mig, så har det ändå balanserats ut väldigt bra, eftersom jag fått några väldigt roliga besked också. Mer om det första beskedet kommer när vi vet mer, men jag kan hinta om att det förhoppningsvis är goda nyheter för både min och Antons karriär. Stay tuned, så får ni veta ;)
Den andra riktigt trevliga nyheten är att jag och min sambo ska flytta till en tvåa med balkong och öppen spis i samma hus som vi bor i nu, i januari. Detta ser jag VERKLIGEN fram emot, eftersom jag anser mig själv vara klar med mitt nuvarande boende och är redo att flytta vidare. 
Mitt i när jag mådde som sämst denna veckan, kom den fantastiska nyheten och igår var vi och tittade på lägenheten. Den var riktigt fin och perfekt för oss två!
 
Så inget ont som inte för nåt gott med sig. 
 
Hoppas ni alla haft en helt fantastisk helg! Jag vill passa på och ge er dessa fina citat och tankeställare. För mig passar de väldigt bra in just nu: 
 
 
 
 
Trevlig kväll på er!
 
// Hanna
1 kommentar
Semlan

STTOOOORT GRATTIS TILL ER BÅDA!!!! =)=)=)=)

Och angående jobbet. så säger jag som min son hade sagt.
- Dom är bajskojvaj!
WORD!


Svar: Stort tack till dig Semlan! Och tack för din fina pepp och grymma stöd genom allt det här. Stor megakram <3
Hanna och Anton