SÅÅÅÅÅ skönt..

De här med målsättningar tycker jag är en viktid del för att komma framåt och utvecklas, jag själv är väldigt bra på att sätta mål inom min karriär men inte lika bra med målsättningar i de privata. 
 
Idag var en stor dag för mig, jag jobbade min första dag som korrektiv tränare på Optimal Fysik, ett mål jag har haft sedan jag flyttade till stockholm för ca 3 år sedan. Jag har alltid beundrat kompetensen och ödmjukheten hos de människor jag lärt känna på Optimal Fysik och det är en stor ära för mig att få jobba inom samma företag som dessa människor. =) 
Till en början kommar jag jobba 4 dagar på Sats och 1 dag i veckan på Optimal Fysik, ett nytt delmål blir nu att succesivt gå över till 50% på Optimal Fysik och 50% på Sats. 
 
Nu sattsar jag på nya mål som kan ta mig till nya nivåer både inom karriären men också i mitt privatliv. =)
Så vilka mål har du? Har du nått dom? 
Inte? Gör om och gör rätt, testa en ny väg för att uppnå de du vill. 
//Anton
0 kommentarer