Tacksamhet...

Helgen var som sagt alldeles fantastisk och jag kände mig tacksam och lycklig över så många saker. För vädret, för vännerna, för kärleken... Att stanna upp och bara känna efter betyder så mycket, och att vara tacksam för de små sakerna, även om de hör till vardagen, gör oss till mer lyckliga och ödmjuka människor. Jag vill påminna er - och mig själv - att ibland stanna upp i livet, tänka på och känna efter vad som gör dig lycklig, och vara tacksam för det du fått och det du åstadkommit.
 Men lyckan efter helgen, hamnade ett paket signerat mig in på kliniken där jag jobbar. Jag öppnade, och fick denna fina gåva från en gammal kollega och vän som numera bosatt sig i Tyskland. Jag blev så glad och överväldigad! Speciellt av hennes fina lapp med de varma orden. Detta efter att hon läst min blogg, utan att vi ens har någon särskild kontakt med varandra, så ger hon mig så enormt mycket. 
 
Tänk va lite som krävs för att ge så mycket till en annan människa...
 
Tack Louise, det värmer hela själen och hjärtat!
 
Kramar,
 
Hanna
0 kommentarer